Administracja Obamy zawarła umowy z przemysłem farmaceutycznym i szpitalami, które, jak twierdzi, uratują rząd federalny i beneficjentów Medicare miliardami dolarów w ciągu następnej dekady. Skupia się ona na takich strategiach, aby ułagodzić krytyków i uzyskać poparcie kluczowych grup.1,2 AARP (dawniej American Association of Retired Persons), które reprezentują osoby w wieku 50 lat lub starsze, a American Medical Association zatwierdziło Affordable Health Care for America Act (HR 3962), który został przyjęty przez Izbę Reprezentantów 7 listopada 2009 r. Amerykańskie plany ubezpieczeń zdrowotnych (organizacja lobbingowa ubezpieczycieli zdrowotnych), PhRMA, izba handlowa i inne grupy pracodawców sprzeciwiały się temu . Lobbyści z Genentech, spółki zależnej od Roche a i dwóch kancelarii prawniczych z Waszyngtonu napisali przynajmniej część oświadczeń wydanych przez kilkunastu ustawodawców; Około 42 członków Izby – 22 Republikanów i 20 Demokratów – wykorzystało niektóre z gadających punktów Rysunek 2. Rysunek 2. Wkłady sektora zdrowia (panel A) i branży ubezpieczeniowej (panel B) do wyborów federalnych, styczeń 2004 r. – październik 2009 r. Sektor służby zdrowia składa się z pracowników służby zdrowia, firm farmaceutycznych i produktów opieki zdrowotnej, szpitali i domy opieki, służby zdrowia i organizacje ochrony zdrowia. Cykle wyborcze reprezentują dwuletnie okresy; Cykl wyborczy 2010 r. trwa od stycznia 2009 r. do 31 grudnia 2010 r. PAC oznacza komitet polityczny. Dane pochodzą z Centrum Odpowiedzialnej Polityki i zawierają wszystkie dane udostępnione przez Federalną Komisję Wyborczą do połowy listopada 2009 r.
W przeszłości sektor zdrowia wydał znacznie więcej pieniędzy na lobbing w Kongresie i agencjach federalnych niż na kampanie4. Wydatki te uzupełniają się nawzajem; mając na uwadze, że lobbing skierowany jest do urzędników państwowych i często dotyczy określonych spraw, a składki na kampanie przeznaczone są na wybory i mogą być wysyłane do każdego kandydata, a nie tylko do urzędującego użytkownika. Niemniej jednak, ponieważ interesy w zakresie opieki zdrowotnej zwiększyły wydatki lobbingowe, odwróciły również ich długotrwały model faworyzowania republikańskich kandydatów w wyborach federalnych.5 Podczas pierwszych 9 miesięcy cyklu wyborów 2-letnich 2010, sektor zdrowia – również jako branża ubezpieczeniowa – wniosły więcej pieniędzy do Demokratów niż do Republikanów (zob. wykres 2). W niektórych wyścigach zmiana ta może mieć znaczenie.
Wkłady na kampanię reprezentują łączną sumę poszczególnych składek i składek komitetów politycznych (PAC). Limit federalny dla danej osoby wynosi 2300 USD na kandydata w wyborach; wybory pierwotne i ogólne są uważane za oddzielne wybory. Centrum Odpowiedzialnej Polityki analizuje dane dotyczące finansowania kampanii zgłoszone do Federalnej Komisji Wyborczej i klasyfikuje składki w wysokości 200 USD lub więcej od indywidualnych darczyńców lub PAC do 13 sektorów gospodarki.
W cyklu wyborów w 2008 r. Sektor obejmujący branże finansową, ubezpieczeniową i nieruchomości zajmował pierwszą pozycję pod względem wkładu kampanii, a sektor zdrowotny zajmował szóste miejsce. W przypadku wszystkich wyborów federalnych sektor zdrowia ofiarował więcej demokratów (54%) niż republikanów (46%), a branża ubezpieczeniowa przekazała więcej republikańskim (55%) niż demokracjom (45%)
[patrz też: chińskie allegro po polsku, rurka tracheostomijna metalowa, olx kanarki ]
Comments are closed.
Powiązane tematy z artykułem: chińskie allegro po polsku olx kanarki rurka tracheostomijna metalowa
[..] Odniesienie w tekscie do usuwanie azbestu[…]
moja matka jadła w życiu mnóstwo mleka
[..] Cytowany fragment: olejek palmowy[…]
Z tarczycą tsza metoda prób i błędów